Perfumy pachnące latem



Dziś Was zapraszam na ,,pachnące'' ploteczki przy filiżance dobrej kawy:)

,,Perfumy to niewidoczny, niezapomniany i jedyny w swoim rodzaju dodatek w sferze mody, który zapowiada przybycie kobiety i wciąż jeszcze pobrzmiewa, gdy ona już odeszła. ''

 Tak pięknie o perfumach mówiła Coco Chanel. Jak więc trafnie dobrać ten pachnący dodatek?  Pewnie i Wam zdarzyło się kupić perfumy , które podobały się w perfumerii , a po przyjściu do domu byłyście rozczarowane ich zapachem. Gdzie tkwi przyczyna? Tego dowiedziałam się na warsztatach poświeconych perfumom. Dzięki temu unikam dziś zapachowych wpadek . Oto pięć zasad pomocych przy wyborach swojego zapachu:

    1. Nie sprawdzammy zapachu na ciele z wonnymi balsamami czy olejkami

  • 2.Nie sugerujemy się tym, jak zapach komponuje się u innej osoby(musimy sprawdzić, jak „zachowują się” one właśnie na nas)

    3. Nie wąchamy zapachu  bezpośrednio z flakonika.

    4. Wąchamy maksymalnie 2-3 zapachy.

    5. Nie kupujemy perfumów w pośpiechy ( najlepiej wyjść z drogerii, udać się na inne zakupy i wrócić za jakiś czas, kiedy zapach perfum już się nieco na naszej skórze ułoży)


Kierując się waśnie tymi zasadami trafiłam na letni zapach wody perfumowanej Abercrombie & Fitch Authentic. To piękna, owocowa kompozycja zapachowa stworzona przez mistrza perfumiarstwa Clementa Gavarry. Soczyste nuty mandarynki, gruszki i czerwonej porzeczkił łączą się z nektarynka, którą uzupełniają kwiatowe esencje konwalii i magnolii. Całości towarzyszy słodkawe drzewo sandałowe i cedrowe. Mnie urzekł ten zapach, może i którejś z Was przypadnie do gustu.


Komentarze

  1. Faktycznie, często kupowałam perfumy i później okazywało się, że nie był to strzał w dziesiątkę. Ostatnio udało mi się, ale po Twoim wpisie wiem jak odpowiednio wybrać perfumy. Przy następnych zakupach skorzystam z Twoich rad.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe.Mało używam perfum.Mam 2 dosyć stare ale takie które lubię.To były trafione prezenty.Pozostale oddalam jeśli komuś się spodobały.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupuje w prezencie perfum, wyjątek -jeśli znam ulubione, bo tylko wtedy bedzie to trafiony upominek. Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Nie znam tej marki perfum.
    Mam póki co jeszcze 2 flakoniki perfum. Inne na co dzień, inne na wyjścia.
    Pozdrawiam serdecznie na miły dzień i udany cały nowy tydzień:)
    Zapraszam na bloga, tam jest mój post na temat perfum;)
    https://spacerem-przez-zycie.blogspot.com/2019/08/o-zapachu-perfum-rzecz-bedzie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za zaproszenie, zajrze chetnie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. nie znam tych perfum ;) ale bardzo mnie nimi zainteresowałaś. Mam kilka swoich sprawdzonych perfum ale zawsze, gdy chcę wybrać coś nowego idę do drogerii, spryskuję nadgarstek i wychodzę. Dzięki temu przez resztę dnia mogę sprawdzić jak zapach będzie się zmieniał na mojej skórze i czy żaden z jego aromatów nie będzie mi przeszkadzał :) dopiero wtedy wiem, czy to będzie dobry zakup, czy może jednak trzeba szukać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatne rady, które na pewno przydadzą mi się przy wyborze moich kolejnych perfum 😊 zawsze przy wyborze perfum robiłam błąd, bo wącham więcej niż 2-3 zapachy i później nie czułam już wcale innych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze kieruję się tymi zasadami a perfumy bardzo mnie zaciekawiły. Nie słyszałam o nich wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawde przyjemne i trwałe, jak dla mnie. Oczywiście to kwestia upodobań, ale spróbować zawsze można:)

      Usuń
  7. Ooo piękny jest ten cytat Chanel. Ja rzadko kupuję perfumy, częsciej je dostaję

    OdpowiedzUsuń
  8. Czym jestem starsza, tym ostrożniej dobieram perfumy.
    Kilka kiedyś ulubionych zapachów obecnie mnie drażni i mdli...
    Zasady znam - są bardzo pomocne.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upodobania zmieniają sie nam. Zdaniem wielu, życie człowieka zmienia się co siedem lat.

      Usuń
  9. Zgadzam się, że perfum nie można kupować w pośpiechu. Po rozwinięciu się wszystkich nut może się okazać, że nasze odczucia się zmieniają, a do tego trzeba czasu a nie kilku minut :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfum nie znam, ale zgadzam się, że w pośpiechu ich kupować nie wolno, bo zapach zmienia się i warto sprawdzić jaki będzie po dłuższej chwili :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne porady, mi zdarzyło się kupić perfumy przez inernet, znanych marek i...to było pudło. Bo zapach jednak nie dla mnie. Teraz mam Dior Yoj, są mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety perfumy musimy sami sprawdzić, mogą być najlepszej marki, ale ich nuta zapachowa niekoniecznie nam odpowiada :)

      Usuń
  12. Mam swoje sprawdzone zapachy i już nawet nie szukam nowych :D ALE! Trochę lata by się jednak przydało, choćby we flakoniku... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mądre porady! Ja słyszałam jeszcze, że żeby "wyzerować" nos przed kolejnym zapachem trzeba.. powąchać ziarenka kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ulubione zapachy, zmieniam w zależności od pory roku, pory dnia. Nie jestem wierna jednemu zapachowi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie napisałaś. Często właśnie tak na szybko kupujemy psikając w korek lub na rękę. A może warto by zastosować się do Twoich wskazówek ☺ Ja mam kilka buteleczek perfum . Używam wg humoru i pory roku . Latem wolę lżejsze zapachy, owocowe, kwiatowe, więc jestem bardzo ciekawa Twojej propozycji ☺ Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam swoje ulubione perfumy, ale lubie poznawać nowe zapachy jednak mają one podobną nut zapachową:)

      Usuń
  16. A ja właśnie poszukuję zapachu na lato... Skoro polecasz- wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pożyteczne wskazówki, ale ja kocham chyba wszystkie perfumy i nie wyjdę bez nich z domu.
    Pozdrawiam serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też mam je zawsze w torebce mała buteleczke:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Warto wypróbować, bo połączenie jest bardzo ciekawe. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię lekkie kwiatowe zapachy. Takie najbardziej do mnie pasują:-) Od wielu lat mam dwie ulubione i sprawdzone perfumy, jedną na co dzień, drugą od święta. Ale jestem otwarta na nowości więc jeśli zauważę gdzieś tę polecaną przez Ciebie, na pewno ją obwącham;-)
    Pozdrawiam serdecznie:-) Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe i praktyczne rady.
    Szczególnie ważne wydaje mi się niewąchanie perfum bezpośrednio
    z flakonika. Inne porady również są bardzo ważne przy zakupie nowych perfum.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie , że tak uważasz:). Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  22. Ten sam zapach może różnie pachnieć na innej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wydaje się ciekawy zapach, flakonik jest bardzo szykowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zapach bardzo podoba sie . Kilka koleżanek pytało sie ,,czym tak ładnie pachne'', wiec chyba jest nieźle:)

      Usuń
  24. lubie odziez tej firmy a zapachow nie znam

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tej wody perfumowanej, ale zawarta w niej kombinacja zapachowa wydaje się kusząca. Co do porad na temat zapachowych zakupów, dziękuję za podzielenie się przydatnymi wskazówkami, zwłaszcza że nie o wszystkich słyszałam. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O, tak... Już kilkakrotnie miałam okazję się przekonać, że te same perfumy mogą pachnieć zupełnie inaczej na różnych osobach. A perfum chętnie "skosztuję" przy najbliższej okazji, mimo że jesień za pasem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz