Frykadelki po grecku

Sposób na szybki i łatwy obiad

Kto z nas nie stawał przed dylematem: CO DZIŚ ZROBIĆ NA OBIAD? Myślę,że to pytanie zadaje sobie niejedna z nas. Może mój przepis ułatwi komuś  rozwiązać ten problem. Na pewno  mogę zapewnić,że  jest szybki, tani, łatwy i smaczny.




Składniki:

½ kg mięsa mielonego z szynki
2 jajka
kilka czarnych oliwek
¼ opakowania sera feta
2 łyżki przyprawy: suszone pomidory z bazylią i czosnkiem
kilka listków bazylii
sól, pieprz,
4 łyżki bułki tartej
olej

Przygotowanie:

Mięso mielone wyrabiamy z jajkiem, bułką tartą i przyprawami. Doprawiamy do smaku solą i pieprzem. Fetę kroimy w drobną kostkę, a oliwki w plasterki. Siekamy listki bazylii. Pokrojoną fetę, oliwki oraz bazylię dodajemy do mięsa i delikatnie mieszamy. Wilgotnymi rękami kształtujemy podłużne kotlety i smażymy ze wszystkim stron na oleju do zrumienienia. Potrawę można podawać na gorącą za ziemniakami i surówką , ale także świetnie smakuje na zimno jako przystawka.


Bon appétit ! 

Komentarze

  1. Przetworzone pyszne dania z mięsa mielonego ... Myślę, że smak musi być bardzo dobry. Dziękuję za przepis, który udostępniłeś.

    Pozdrowienia ode mnie w Indonezji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Moje wnusie to niejadki jednak , ku mojej radości , jedzą je z apetytem :)

      Usuń
  3. Bardzo apetyczne danie. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentują się bardzo smakowicie :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo smaczne i pożywne. Dziękuję za ten przepis, Fili.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, wspaniale już mam kolejny pomysł na obiad

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny przepis, z którego z chęcią skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham frykadelki. Ta wersja mi się podoba i chętnie sobie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jadłam jeszcze mielonego z fetą i z oliwkami :) na pewno jest bardzo smaczne i będę miała na uwadze ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takich frykadelek nie jadłam , wyglądają bardzo smakowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają bardzo apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gotowanie, wymyślanie przepisów, a później ich publikowanie, to jest to, co lubię:)
    Smacznie pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O widzę, że mamy podobne upodobania:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz