Biżuteria nie tylko dla ozdoby


Jak każda kobieta lubię biżuterię. Musze przyznać, że przy jej kupnie kierowałam się przede wszystkim walorami estetycznymi lub dobierałam ją do jakiegoś stroju. Słyszałam, że kamienie używane do wyrobu kobiecych błyskotek mają różne właściwości, ale nie przywiązwałam do tego wagi. Moje podejście do tego tematu zmieniło się po przeczytaniu książki Philipe Permutta ''Kamiene które leczą'', którą sprezentowała mi moja córka. Od tysięcy lat na całym świecie uzdrowiciele i szamani  wykorzystywali ich moc. ,,Kamienie kierują energią. Mogą ją skupiać, gromadzić, przesyłać i przemieniać tak, aby wywoływały korzystne działanie lecznicze i energetyzujące.''

Skoro mają taką moc, grzechem byłoby nie skorzystać z tych dobrodziejstw. Co ciekawe dowiedziałam się, że kamienie, które pociągają nas mogą odzwierciedlać cechy i wartości, które chcemy wprowadzić w swoje życie. Warto więc pamitać o tym przy zakupie nowej biżuterii, bo jak się okazuje może być ona nie tylko ładna, ale również zdrowa. Gorąco zachecam do lektury książki, na pewno nie pożałujecie!



Moje ukochane bursztyny, które zawsze lubię przywozić znad morza jak się okazuje wybrałam intuicyjnie. Po lekturze książki dowiedziałam się, że są to kamienie odpowiednie dla wodnika, którym przecież jestem! Przywracają spokój i równowagę, są dobre na problemy z gardłem, nerkami, hormonami, nerkami i pecherzem.


Piękne perły, które lubie ubierać na wielkie okazje są dobre na opanowanie emocji, co może przydać szczegółnie, gdy np. na przyjęciu spotkamy kogoś w takie samej sukience:).Wpływaja też korzystnie na trawienie. Jak widzicie ponownie intuicja nie zawodzi, bo przecież jak nie skusić się na coś pysznego gdy jesteśmy na uroczystości!


Komentarze

  1. Uwielbiam taką naturalną biżuterię! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba przyznać,że bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka biżuteria jest piękna, ale nigdy nie zwracałam uwagi na ich właściwości. Jestem fanką pereł, a moja mama bursztynu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej nie myślimy o tych właściwościach, ale jak sama się przekonałam robimy to niekiedy intuicyjnie:)

      Usuń
  4. Z biżuterii lubię tylko kolczyki, ale praktycznie non stop noszę te same. Nie jestem wielką fanką błyskotek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najlepiej lubię kolczyki, ale często jeden gubię i wtedy kupuję nowe:)

      Usuń
  5. Piękna biżuteria, a i same zdjęcia bardzo ładnie wykonane. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnym rzeczom łatwiej zrobić ładne zdjecie. :)

      Usuń
  6. Taką biżuterię bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też lubię takie bransoletki, zwykle kieruję się w zakupie kolorem i ceną! ciekawy poradnik, który na pewno warto przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak robiłam. W tej książce kamienie są podzielone na kolory i można sobie poszukać taki , którego właściwości i kolor nam pasją.Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Biżuterię najczęściej dostaję w prezencie od Bliskich, tym bardziej jest dla mnie cenna;)
    Słonecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, taka biżuteria jest bezcenna! Cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń

Prześlij komentarz